Weiterreise nach Neuseeland

mit 3 Kommentare

Wir haben die letzten Tage in Sydney noch in vollen Zügen genossen! Den Zoo haben wir von einer anderen Seite kennen gelernt, der Backstagebereich des Opera Houses hat uns beeindruckt, auf dem Tower haben wir diniert und den Olympic Park in voller Action erlebt. So ging für uns eine erste, interessante, eindrückliche und abwechslungsreiche Flitterwoche zu Ende.

Unterdessen sind wir bereits in Neuseeland angekommen. Das Klima hier ist wie erwartet viel, viel kühler (wir frieren zwischendurch etwas!). Die Sonne hat sich leider noch nicht von ihrer besten Seite gezeigt… Trotzdem fühlen wir uns hier sehr wohl!

3 Responses

  1. Huwiler Paula
    |

    Hoi zäme,
    schön, dass ehrs so guet händ. D nicole hed dis mail wiitergleitet ond etz beni grad spontan mol of üchi website. Gsed guet us. Ech fühl mi wohl ond deheime z hüneberg. Aber wemmer so vo neuseeland ghört, packt mi grad au chli s Fernweh 🙂
    Gnüssid no euchi ferie ond hebid euch sorg!

    Liebi Grüess Paula

  2. Felbers
    |

    Hallo zäme!
    Dankä no einisch für das tolli Hochzytsfescht. Es isch wunderschön gsi. Ond wie mir gsehnd heit dirs so richtig guet. Es isch schön euch so chönä zverfolgä uf euchere Reis.
    Mer vermissed euch jetz scho!
    Vieli liebi Grüess
    Markus ond Nadine

  3. Pitzu & Aedu
    |

    Hallo zaeme!
    Es isch immer wieder schoen sowiit ewaeg oepis vo deheime z’ghoere! Mir daenked vill a uech. Hebeds guet und bis im Winter…
    Gruess, Patrizia & Aedu