Der liebe Wind!

mit 2 Kommentare

Leider wurde wirklich nichts aus Stewart Island! Zuviel Wind und Regen in dieser Region… So haben wir unser Programm geändert und sind nach Queenstown gefahren. Wir hatten Zeit zum entspannen, lesen, shoppen, spazieren. Aber auch hier war der Wind nicht weniger stark. Weiter gings nach Makarora, wo wir eine super Flugi-Wander-Boots-Tour in Aussicht hatten. Aber wie könnte es anders sein, auch hier windete es zu stark… und wir änderten unser Programm einmal mehr ab. Darum sind wir im Moment am Lake Tekapo, geniessen das schöne Wetter (und den Wind) und nicht wie geplant an der Westküste.

So bleiben unsere Flitterwochen jederzeit spannend und abwechslungsreich. Wie’s weitergeht entscheidet das Wetter… 🙂

2 Responses

  1. Gisela und Ramona
    |

    Hoi mitenand,

    D’Gisela und ich (Ramona) hend grad üchi Föteli bestuunet und direkt Färnweh übercho! Die Landschafte schiinid wunderschön z’sii… Leider müend mier s’Medi-E hüete und im Näbel usharre! Obenus isches aber de doch sunnig und schön. Drum schickid mier üch viel Sunne und Wärme, damit ier üche Bootsusflug chönd durefüehre. Patrizia, mier freued üs jetz scho wieder uf dich und dis sunnige Gmüet!
    Hebid üch Sorg und warm! Mier wartid scho uf die nöchschte wunderbare Föteli!

    Liebi Grüess Gisela und Ramona

  2. Karin und Dali
    |

    Hallo zäme
    Wow, das gseht ja alles so traumhaft schön us. Mier sind grad mega nidisch. Aber mier mögets üch gönne. Gniessets! Mier wünsched euch witerhi wunderschöni Flitterwuche. mier wisset:es ist wiit vo ücherm Bett aber mier hänt NW!!Da fiel üüs i eu mal a z luege…Whauw, super im Fall!Momentan seit ihr sicher au wach in dem Fall?!Patrizia mier vermisset di.Ich(Karin) dänk no oft a eueri schöni Hochzeit!Hoffentlich händ ihr no en schöne, interessante Ziit.Mier sind in Gedanke bei euch!