Letzte Meldungen von der Südinsel

mit 3 Kommentare

Nach Hanmer ging’s weiter nach Christchurch, wo wir noch einmal richtig das schöne Wetter genossen haben. Nebst dem Wetter konnten wir uns hier auch kulinarisch verwöhnen lassen. Bei einem Tagesausflug nach Akaroa haben wir die einheimischen Hector-Delfine beobachtet.

Dann haben wir uns nach mehreren abgebrochenen Versuchen doch noch an die Westküste gewagt. Wettertechnisch nicht die beste Entscheidung, leider haben wir auf der Hinfahrt über den Arthur’s Pass nicht viel mehr als Regen und Sturm mitbekommen! Aber die Natur war trotzdem sehr eindrücklich! Punakaiki hat uns für das Wetter entschädigt.

Nun sind wir für die letzten Tage auf der Südinsel in Nelson. Im Moment regnet es, aber es wird besser…!

So, jetzt gehen wir ins Kino und melden uns das nächste Mal wieder vom Norden.

Mir dänked viel a üch alli, hebeds guet und „Haere ra“…

3 Responses

  1. Michi
    |

    Hallo ihr zwei det une!!!
    Mäld mich au wieder emal i euchem Gestebuech. Es chunt mer scho en Ewigkeit vor sit ihr gange sind. Hoffe ihr gnüsseds au wenns Wätter halt ned immer so mitmacht. Isch immer wieder lässig vo euch zlässe und Föteli aluege.

    Gester mit em Fasigwändli agfange – Merci ISI… 🙂 Und d Musig Vorbereitige laufed au scho wieder uf Hochture (gruess vo dene).

    Jetzt händ mir no es langs Wuchenänd – Zitumstellig – e Stund meh schlafe… 🙂 Tuet guet nach stränge Wuche mit Chilbirückstand…

    Freu mich üch scho bald wieder zgseh und wünsche üch nurs Besti!
    Händs guet… michi

  2. Tomtwo
    |

    Hoi zämä,
    erst mol danke für d’Karte. Ich cha mich no guet an Uusflug uf Kaikoura erinnere und bsunders as Whalewatching, obwohl ich nid viel me als dä Papiersack geseh ha…. Ich ha au festgstellt das d’Nadja no läbt! Foto sei Dank.
    Denn wünsch ich eu no ä schöni Ziit im Norde. Uf dä südliche Siite isch äs Wetter im Norde jo meistens schöner. Machets guet.                                                                   

    Grüessli Thomas

  3. isi
    |

    Haloumi Sister und Ädu
    So sind ihrs immer no am gnüüse? ich würd au wenn ich chönt. ha grad mini erscht Chindsgiwuche nach de Herbschtferie verbii.Herbschtmäss hani au scho bsuecht und en Neimaschine kauft, die erschte Kürs sind au scho dure und hüt am Abig gahds wieder einisch meh mit em Fasnachtsgwändli los. Das Jahr nomal mitere Herusforderig meh, ich dörf beid Brüedere bim näie hälfe:-)
    ich hoffe ihr sind gsund und munter und bliebeds au!
    Leider fählt vo minere Kamera immerno jedi Spur, wahrschindlich isch die au uf Neuseeland go chere und chunt denn uf baar:-/
    ich wünsche üch no alles gueti und freue mich scho riesig wenn ihr wieder deheime sind und mir wieder einisch so en richtige Schwöschtere Tratsch chönd durefüehre… hät scho huufe uf Lager:-)
    Tschüss und haloumi